Omdömen Ground Zero

Ground Zero
123 Omdömen
Omdömen Ground Zero
420 West 14th Street , NY 10014, New York City

Vill du veta vad andra tyckt om Ground Zero i New York City? På denna sida kan du läsa recensioner om Ground Zero.
Ground Zero får 8,4 av 10, baserat på 123 omdömen
Vill du veta vad andra personer tyckte om Ground Zero i New York City? Ta en titt på vad Ground Zero har fått för omdömen på den här sidan. Du kan se på 72 Semesterbilder av Ground Zero. Hittar du vad du söker? Jämför boenden i USA (Amerikas förenta stater ). Här kan du se alla övernattningsmöjligheter i New York state. Se alla boenden i närheten av Ground Zero i New York City.
Vänligen vänta ett ögonblick...
Teckenstorlek: A A A

Fam. med äldre barn, Mars 2014
"Indrukwekkend!"Översätta
Yvon
10,0

22.03.2014 Je word er stil van, als je hier staat en weer beseft wat hier gebeurd is....
Daarna door naar st Patricks church

Med partner, 2014
"Hier word je stil van!"Översätta
Laura en Mark
9,0

18.03.2014 Woorden schieten hier te kort!

Fam. med äldre barn, 2014
"Zeer indrukwekkend"Översätta
hansensharon
10,0

04.03.2014 Wij hebben 9/11 memorial gedaan in combinatie met een rondleiding in het financial district. Een aanrader! De gids die ons rondleidde heeft na de gebeurtenis als vrijwilliger veel werk verricht. Kippenvel om zijn ervaring te horen. Niet overslaan als je in New York bent.

Med partner, Feb. 2014
"Super emotioneel, zeer indrukwekkend, een must"Översätta
Roderick
10,0

05.03.2014 Dit brengt je zeer dicht bij de realiteit. Wat een overweldigende monumenten, wat een indrukwekkende verhalen. Dit moet je hebben meegemaakt om te ervaren hoe verschrikkelijk dit was, maar ook hoe de overlevingsdrang van mensen is. Nadat je hier geweest bent wordt al het andere zeer relatief.

Jan. 2014
Esmee Hahn
10,0

11.02.2014 Het 9/11 memorial is het meest indrukwekkend wat ik gezien heb tijdens mijn reis. Kippenvel als je ziet waar zoveel mensen om zijn gekomen. En heel mooi om te zien dat deze mensen tot op de dag van vandaag nog niet vergeten zijn.

Med partner, Dec. 2013
"Tegenvaller"Översätta
Danny
4,0

08.01.2014 Het Lower Manhatten gedeelte viel mij erg tegen, ook rondom Ground Zero. Veel te druk, een grote bouwput (niet alleen rondom Ground Zero, maar ook alle straten er omheen.

Vänner, Dec. 2013
natasha
8,0

19.01.2014 Vreemde gewaarwording omdat ik op een van de Twin Towers heb gestaan en nu op Ground Zero. Wel had ik een dubbel gevoel bij de weerspiegeling van de vliegtuigen in de Freedomtower, op een of andere manier druist dat tegen je gevoel in. Mensen zijn er begaan en respectvol.

Vänner, 2013
"Ging wel"Översätta
christel46
7,0

13.12.2013 Heb hier niet zo veel mee

Vänner, Dec. 2013
EstherHb
8,0

20.12.2013 Indrukwekkend, zowel het museum als de plaats waar de Twin Towers gestaan hebben.

Med partner, 2013
"Bouwput"Översätta
soezy
6,0

07.11.2013 Mwah... viel ons wat tegen. Op het moment dat wij hier waren was het één grote bouwput en viel er eigenlijk vrij weinig te zien. Wel bizar om daar te staan en bij 9/11 stil te staan. Dat doet toch wat met je...

Aanrader; Voor de shop-a-holics century 21 ligt hier vlakbij!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nästa

Zoover länk på din hemsida

Klicka här för alla Zoover gadgets möjligheter

Poll

Vad tycker du om flygplansmat?

Är du ägaren?

Zoover erbjuder ägaren olika val och möjligheter.För mer information klicka här