Ankomstdatum
Avgångsdatum
Från € 45
Lägsta priset som hittats de senaste 48 timmarna.
Vi hittar det lägsta priset bland de bästa hotellerbjudandena!
Gablerhof***
7 Omdömen
Omdömen Hotell Gablerhof***
Nonn 55, D-83435, Bad Reichenhall

Vill du undvika besvikelser på din semester i HotellGablerhof***? Så titta på yttrandena från Hotell Gablerhof*** i Bad Reichenhall skrivna av andra resenärer.
Hotell Gablerhof får 9,3 av 10, baserat på 7 omdömen
Vill du veta vad du har att förvänta dig av Hotell Gablerhof*** på semestern? Ta en titt på flera omdömen av Hotell Gablerhof*** i Bad Reichenhall, lämnade av besökare. Dessutom kan du hitta 24 Semesterbilder i Hotell Gablerhof*** på Zoover. Hittar du vad du söker? Se alla boenden i Tyskland. Se alla övernattningsmöjligheter i Bayern. Jämför Hotell Gablerhof*** med andra boenden i Bad Reichenhall.
Vänligen vänta ett ögonblick...
Tyvärr finns det inga omdömen på svenska för Gablerhof***/Bad Reichenhall. Lägg till omdöme.

Har du besökt detta boendet?

Teckenstorlek: A A A

9,4
Visa omdömen gjorda av:
omdömen på språk:
Med partner, April 2013
"Een hotel om naar terug te keren......."Översätta
Aad van 't Hof
9,0

13.05.2013 Wat een locatie! En wat een gastvrijheid! Dat kom je niet veel meer tegen. De kamer was werkelijk brandschoon. Geen stofje, haartje of dode vlieg te vinden. Perfect. Dat zelfde woord is ook zeker van toepassing op het ontbijtbuffet. Ronduit geweldig. Ook onze beide honden waren van harte welkom. Wat wil je nog meer? Echt een aanrader.

Med partner, Maj 2011
"Perfekter Urlaub"Översätta
janetandthomas
10,0

21.07.2011 Leider nuuuur Frühstück. Wir kommen wieder. Idealer Ausgangspunkt für perfekte Wanderausflüge.

Med partner, Aug. 2008
"Grandioos"Översätta
Anna
9,0

28.09.2008 De grote gastvrijheid van de eigenaresse. Aandacht voor elke gast en telkens enthousiast. Wij, als vegetariërs, werden echt in de watten gelegd. Nog nooit zo goed in het buitenland vegetarisch gegeten. Elke dag konden we kiezen uit twee maaltijden en daarbij werd voor ons speciaal elke dag een andere soep gemaakt. Door het prachtige weer de hele week konden we steeds het ontbijt en diner buiten gebruiken. De ligging van het hotel is schitterend. Het uitzicht grandioos. De omgeving, bijvoorbeeld Salzburg, Konigssee, Bad Ischl is zeker de moeite waard. Kortom, voor ons heel bijzonder, wij willen hier zeker terugkomen.

De bästa priserna för sista minuten till Hotell Gablerhof*** hos:

Med partner, Mars 2008

10,0

21.03.2008 Schitterende gastvrouw die enorm vrolijk en behulpzaam is.

Het uitzicht is ook verbluffend met uitzicht op de Predigstuhl, de straat van het pension loopt dood dus verkeer heb je zowiezo niet.

Het eten was erg lekker in het pension en Bad Reichenhall is een uiterst geschikte locatie voor bezienswaardigheden in de omgeving (Königsee , Salzburg ,zoutmijnen ,...)

Wij hebben hier 4 maal overnacht en vonden het heerlijk , wij missen ons ontbijt ginder, wij gaan zeker nog terug naar Gablerhof.

Familj, Mars 2007
eberhard ohletz
10,0

23.01.2008 schönste Lage, gute, große, saubere Zimmer, sehr freundlicher Service, sehr gutes Essen,familienfreundlich,Endspannung pur

Rob
8,0

20.09.2005 Wij hebben hier maar één nacht geslapen op doorreis naar Italie.
Het was een schitterend gelegen heel schoon hotel met een prima service.
Heel vriendelijke bediening en goed burgerlijk eten.
Zeker de moeite waard om eens iets langer heen te gaan.

koeman
8,0

16.09.2005 hotel Gablerhof ligt erg mooi. Uitzicht over een klein meer. De kamers zijn erg groot met een balkon dat over het meer uitkijkt en prachtig zicht op de bergen. Een grote lichte badkamer. De eigenaars zijn erg vriendelijk. Het ontbijt is erg uitgebreid in buffetvorm. Het avondeten is a la carte. Prima keuken. Schitterende omgeving om te wandelen en tripjes te maken.

Zoover länk på din hemsida

Klicka här för alla Zoover gadgets möjligheter

Poll

Vad tycker du om flygplansmat?

Är du ägaren?

Zoover erbjuder ägaren olika val och möjligheter.För mer information klicka här