Uteliv

394 Boenden Turkiet, Medelhavet, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

Search within results:

Omdömen av boenden i Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun

Fam. med yngre barn, Juli 2017
"Det bästa hotellet du kan få för pengarna och mer"över TT Hotels Pegasos World (Splashworld)*****
Simon
Värdering

10.07.2017 Ett väldigt bra och familjevänligt hotel , mång kulturellt med aktiviter för Nazars resande ( Norden) ,

Rummen var fräscha och städades 6 gånger i...Läs mer

Gruppresa, Juni 2016
"En trevlig vistelse med magisk pool"över TT Hotels Pegasos World (Splashworld)*****
stefan olsson
Värdering

23.06.2016 vi gillade poolen bäst och ja hela området med alla aktiviteter. Det so kunde varit bättre är maten. Ok mat men kunde varit bättreLäs mer

Vänner, Juni 2016
"Semester"över Horus Paradise Luxury Resort*****
Jasmine Lundin
Värdering

03.06.2016 Mycket bra och lyxigt hotell. Nära till stranden och shopping. Mycket bra mat! Rekommenderar att bo här!Läs mer

Fam. med yngre barn, Sep. 2015
"Ett riktigt bra ställe för barnfamiljer"över Side Mare Family Resort & Spa*****
Mikael
Värdering

15.11.2015 Hotell Side Mare Resort är bland det bästa jag och barnen har varit på , vi har varit här för femte gången nu och det känns som att komma hem . Redan...Läs mer

Med partner, Okt. 2015
"Besta Hotellet"över Side Mare Family Resort & Spa*****
Secil
Värdering

30.10.2015 Vi va här för 1 väcka och haft så brå så vi vill gerna komma tillbacka för nästa år. Mat va helt ok. Rommet va alttid ren och fresch. Personel va helt...Läs mer

Vill du hitta ett hotell som har fått bra omdömen i Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun? Här hittar du alla boenden i Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun.
Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun får 8,3 av 10, baserat på 4846 omdömen