Ankomstdatum
Avgångsdatum
Från € 64
Lägsta priset som hittats de senaste 48 timmarna.
Vi hittar det lägsta priset bland de bästa hotellerbjudandena!
Paradise Lago Taurito***
7,6
223 Omdömen
Omdömen Lägenhetshotell Paradise Lago Taurito***
Urbanización Taurito S/N, E-35138, Playa de Taurito

Vill du undvika besvikelser på din semester i LägenhetshotellParadise Lago Taurito***? Så titta på yttrandena från Lägenhetshotell Paradise Lago Taurito*** i Playa de Taurito skrivna av andra resenärer.
Lägenhetshotell Paradise Lago Taurito får 7,6 av 10, baserat på 223 omdömen
Vill du veta vad du har att förvänta dig av Lägenhetshotell Paradise Lago Taurito*** på semestern? Ta en titt på flera omdömen av Lägenhetshotell Paradise Lago Taurito*** i Playa de Taurito, lämnade av besökare. Dessutom kan du hitta 120 Semesterbilder i Lägenhetshotell Paradise Lago Taurito*** på Zoover. Du kan se på 2 Video av Lägenhetshotell Paradise Lago Taurito***. Hittar du vad du söker? Se alla boenden i Spanien. Se alla övernattningsmöjligheter i Gran Canaria. Jämför Lägenhetshotell Paradise Lago Taurito*** med andra boenden i Playa de Taurito.
Vänligen vänta ett ögonblick...
Teckenstorlek: A A A

Fam. med yngre barn, Dec. 2011
"Fawlty Towers på spanska!"Översätta
Maria Gottberg
3,0

03.01.2012 Värsta hotellet vi varit på! Äckliga odiskade glas, bestick & tallrikar i matsalen + otrevlig personal i densamma. När vi påtalade detta för restaurangchefen fick vi till svar: "Ni vet hur det är, de är ju Spanjorer....." Eh!
De slarvade med det mesta, rummet var skitigt & städningen undermålig. Allting kostade extra & engelska verkade vissa av dem aldrig ha hört tidigare. Listan kan göras lång på otrevligheter, men det viktigaste är: Bo inte på det här hotellet!
Vattenlandet var bra, men det kan man besöka ändå.
Men vi hade i alla fall tur med vädret! :-)

Fam. med äldre barn, Juli 2011
"Missnöjda"Översätta
helen
3,0

21.07.2011 Vi har precis kommit hem från en 2 v all inclusive på lago taorito. Familj med 2 barn
Det var ej som vi föreställde oss,snorkig personal, matsalen kändes som en skolmatsal där alla måste äta så fort som möjligt för att andra ska får plast.Ljudvolymen var fruktansvärd...vi fick stort sett skrika åt varandra
Ingen variation av maten,när det s´tod tema så var det inget nytt,,,,tråkigt
ingen mysfaktor alls...usch
kommer aldrig att åka tillbaka dit igen.....
I en av trappuppgångarna var det ett STORT hål i taket,under detta hål har de lagt en matta och en handduk så inte det skulle droppa vatten på golvet,så ofräsht
inget koll på poolen under sena kvällar,folk bokade stolar kl 22 dagen innan,har aldrig varit med om liknande.....störande gäster,oftast engelskmän skrek och levde om så en kväll kom 3 vakter och sa till dom. Vad tror ni hände? jo ingenting....
hörde vakternas kommentar
-every nigths the same(de visste alltså hur det gick till)kostade 8 euro att låna fotbollsplanbedrövli

Fam. med yngre barn, Nov. 2010
"Aldrig mer!"Översätta
Anders

26.11.2010 Vilket skithotell!
Det här hotellet saknade allt vad service hette. Dom var totalt ointresserade av att lägga någon som helst energi på vår vistelse. All-inlusive paketet var det sämsta jag varit med om (har åkt 3ggr tidigare med all-inclusive).

Nej, det här hotellet kan jag verkligen inte rekommendera.

De bästa priserna för sista minuten till Lägenhetshotell Paradise Lago...

Fam. med äldre barn, Feb. 2010
"Utmärkt hotell med bra service"Översätta
Gitte Frederiksen
9,0

14.02.2010 Vi har trivts mycket bra här under den vecka vi var där bra mat, trevlig underhållning på kvällarna,något hårda sängar men annars fina rum. Bra klubb på hotellet som underhåller både vuxna och barn på dagarna med ex vattenpolo,pingis,luftgevär,vattengympa och fotboll mm.
Tyvärr så var vattenlagunen stängd den veckan vi var där pgr oväder någon dag innan så den fick vi inte pröva på det blev lite besvikna på. Men det finns bra bussförbindelser till dom kringliggande orterna för det händer inte så mycket här på kvällarna.

Fam. med äldre barn, Dec. 2009
"Precis hemkommen från Aparthotel Lago Taurito"Översätta
Helena Andersson
5,0
9,0

24.12.2009 Fint hotell med bra service. Maten var dock inte speciallt tilltalande. Vi har varit både i San Augustin och Bahia Felize åren innan. Då har vi varit på fem och fyrstjärniga hotell. Maten har varit mycket bättre där. Efter en vecka var man fruktansvärt trött på maten och eftersom det inte finns någon annanstans att äta så är men helt hänvisad dit.
Annars helt underbart. Poolområde om omgivningarna har gjort detta till den bästa semestern vi varit på. Härliga vågor och varmt i havet.

Vänner, Okt. 2008
"Great place"Översätta
karin

24.11.2008 fantastiskt läge,nära till allt strand,pool,saltvattenlagun,

Med partner
yvette
8,0

12.05.2008 I Taurito finns inte mycket att göra, men om hörnet ligger platsen Puerto de Mogan och den är verkligen vacker. Lago Taurito är ett äkta 3-stjärnigt hotell. Det är redan lite äldre. Förvänta er alltså inte 4-stjärnig lyx. Priset i förhållande till kvaliteten är bra. De sparar inte på alkoholen i alla mixade drinkar, med påföljd att de smakar mycket bra.

Vänner
Kirsten
9,0

08.05.2008 Bokade för 12 dagar i oktober 2007, tillsammans med min mamma. Vid ankomst blev vi genast hjälpta av vänlig personal, eftersom rummen inte var riktigt i ordning, så fick vi genast ett band om armen för lunchen. Vänlig personal, personalen vid poolbaren var mycket vänlig och gjorde vår vistelse mycket angenäm genonm att varje dag har vår bestämda drink färdig åt oss i fyratiden. Vi har aldrig blivit så väl behandlade förut någonstans. Men naturligtvis har varje hotell sina svaga punkter, underhållning på kvällarna slutade tidigt och upprepas tyvärr varje vecka. Och läget är för de av oss som vill ha lugn och ro och med barn fungerar det också bra. För de som vill ut och roa sig är det här inte rätta stället. Allt sammantaget, vi återkommer alldeles säkert en gång till i år!

Med partner, Maj 2008
A. van Nunen
8,0

12.05.2008 Simbassängen i broschyren (salt vatten)hör inte till hotellet, men man får simma i den (All inclusive). Inträde till extra simbassäng men ingen mat eller drycker. Det finns strykarkatter inom hotellet. Dessa varken fodra eller klappa. Simbassängen vilken tillhör hotellet är tillräckligt stor för alla gäster. I detta hotell är maten på basis av bufféform och det finns gott om urval. Man räknar här med många sorter av ätare. Det rekommenderas att ange en diet i förväg. Fråga i förväg resebyrån om flykten är direkt eller om man mellanlandar någonstans. detta kostade min partner hennes ro, vilken hon hade byggt upp under semestern. Hon var vid hemkomsten i trängande behov av semester. Det är inte meningen. Vi har flugit via Rotterdam/Groningen. Runt om hotellet arbetas i berget mycket åt nya hotell. Detta ger något ljudbesvär. Utflykterna är ganska dyra. Stranden och havet mycket nära.

Familj
Sanne
8,0

01.05.2008 Vi kommer nyss tillbaka och vi trivdes prima. Maten var god, rummen och läget var vackra, endast en nackdel att man måste ta buss eller taxibil för att komma någonstans men det går nog lagom. Vi kommer säkert en gång tillbaka här och har haft en tjusig semester!!!

1 2 nästa

Zoover länk på din hemsida

Klicka här för alla Zoover gadgets möjligheter

Poll

I genomsnitt hur många glas alkohol dricker du varje dag under din semester?

Är du ägaren?

Zoover erbjuder ägaren olika val och möjligheter.För mer information klicka här