Omdömen Hotell R2 Pajara Beach****

R2 Pajara Beach****
58 Omdömen
Omdömen Hotell R2 Pajara Beach****
Calle Punta del Roquito S/N, E-35627, Costa Calma

Vill du undvika besvikelser på din semester i HotellR2 Pajara Beach****? Så titta på yttrandena från Hotell R2 Pajara Beach**** i Costa Calma skrivna av andra resenärer.
Hotell R2 Pajara Beach får 8,1 av 10, baserat på 58 omdömen
Vill du veta vad du har att förvänta dig av Hotell R2 Pajara Beach**** på semestern? Ta en titt på flera omdömen av Hotell R2 Pajara Beach**** i Costa Calma, lämnade av besökare. Dessutom kan du hitta 50 Semesterbilder i Hotell R2 Pajara Beach**** på Zoover. Du kan se på 1 video av Hotell R2 Pajara Beach****. Hittar du vad du söker? Se alla boenden i Spanien. Se alla övernattningsmöjligheter i Fuerteventura. Jämför Hotell R2 Pajara Beach**** med andra boenden i Costa Calma.
Vänligen vänta ett ögonblick...
Teckenstorlek: A A A

8,5
8,4
Visa omdömen gjorda av:
Vänner, Okt. 2009
"Fantastiskt ställe om du söker lugn o avkoppling"Översätta
Julia
8,0

28.10.2009 Två par i 40 års åldern som rymde hemifrån. Kul att åka med kompisar, kanske lite tråkigt om man åker som ett par. Vi var hel nöja. Vinden var ok för det var varmt. Det var rent och servicen var bra! Maten tyckte vi var bra! Tyckte om all inclusive conceptet och ja då blir det inte att gå ut och äta så mycket. De försöker variera maten och ha tema kvällar osv men visst lite enformigt och lite kryddlöst MEN allt det positiva övervägde att man tröttnade lite. Väldigt lugnt här, för oss var det underbart med lugnet. Tog en katamaran tur och kollade delfiner en dag och hyrde bil en dag. Annars var vi ”bara” på hotellet. Många tyskar, men det var lite kul för vi kunde nästan säga vad vi ville : ) Underhållning varje kväll men inte att jag starkt rekommendera det men det är alltid roligt med saker även om man själv inte går. Det mesta var på Tyska. Affärerna är inte så nära. Bassängerna var fina och havet var rent och toppenfint! Stigen ner till havet upplevde inte vi som något problem

Familj
Rutger
9,0

12.05.2008 Ett mycket fint hotell, stort och mysigt. Jag tycker att vinden är något positivt, för om det inte blåser så är det verkligen stekhett! Den enda nackdelen är maten..mycket av samma mat, pasta och potatis och många saker (som kött) är inte riktigt bra. I övrigt är det ett fantastiskt vackert, trevligt, stort och underbart hotell! Verkligen något att rekommendera! Både för barn(familjer) och vuxna!

Familj, Maj 2008
Calma
9,0

12.05.2008 Var väldigt kul! Många tykcer att vinden är något negativt, men jag tycker att det är härligt med vinden!Utan vind var det verkligen supervarmt! I övrigt är det väldigt rent, städerskorna jobbar hårt och om det är något som är trasigt så blir det avhjjälpt på nolltid! Servicen tycker jag alltså är värd högsta betyg! Maten är värd lite mindre, mycket av samma sorts mat, men det funkar för en vecka. Frukosten tycker jag är bra, men kvällmaten är ungefär likadan hela tiden.i övrigt är det oerhört lugnt här, trevligt och man kan prata med andra från nederländerna. Många tyskar, men de är för det mesta trevliga. Det finns egentligen inga asociala människor här, alla gör sitt bästa för att det ska vara trevligt! Affärerna är inte så nära, men det gör inte mig något! Det här hotellet rekommenderas, för även bassängerna är superfina och havet är rent och toppenfint! ett semestertips alltså!

De bästa priserna för sista minuten till Hotell R2 Pajara Beach**** ho...

Familj, Maj 2008
Alex
8,0

04.05.2008 Fint och rent hotell, fin bassäng. Maten är härlig (och drycken likaså) buffetform, färsk, showcooking (lagas på plats). Mycket variation. Varje dag många andra saker förutom standardsortimentet. Minuspunkt: de flesta av solsängarna är trasiga, vilket medför att man inte kan ligga på dem. De som inte är det paxas hela dagen med handdukar. Underhållningen på spanska, engelska och tyska (det finns många tyskar här).

Vänner, April 2008
jeroen
5,0
6,0
6,0
5,0
8,0

05.05.2008 Hotellet har ett fint läge och ser bra och välskött ut. Lite eller nästan inga prydnader vilket gör att man saknar trevnaden. Läget är långt från idealiskt, i omgivningen finns verkligen ingenting att uppleva. Den närmaste (någotsånär trevliga) boulevarden är 20 minuters bilfärd bort. Närmaste affärerna är 400 meter bort, men de är inte heller trevliga! Om man bokar all-inclusive så = till 23.00, därefter är det på egen räkning! (t.ex. en öl 1,85 euros) Maten är för genomsnittsmänniskan bra, för mig (med en bakgrund inom restaurangnäringen) lite dålig. Maten är till största delen färsk, men för sönderkokad, med för lite smak och kall, men det finns tillräckligt att välja på. Kafffet går inte att dricka, läsken är från automat, ölen är lokal och går bra att dricka. Bassängen och dylikt är underbar, solsängarna lite mindre. Stranden är 100 meter bort, där de surfar mycket på brädor. Sängarna på rummen är ok för en vecka. på det stora hela går det bra att hålla ut en vecka här. åk hit för lugn och rymd, inte för uteliv och för att visa upp sig !

Zoover länk på din hemsida

Klicka här för alla Zoover gadgets möjligheter

Poll

I genomsnitt hur många glas alkohol dricker du varje dag under din semester?

Är du ägaren?

Zoover erbjuder ägaren olika val och möjligheter.För mer information klicka här