Omdömen Lägenhetshotell Atlantica Princess****

Atlantica Princess****
256 Omdömen
Omdömen Lägenhetshotell Atlantica Princess****
Ixia, P.O. Box 4101, GR-85101 , Trianda /Trianta/ Ialyssos

Vill du undvika besvikelser på din semester i LägenhetshotellAtlantica Princess****? Så titta på yttrandena från Lägenhetshotell Atlantica Princess**** i Trianda /Trianta/ Ialyssos skrivna av andra resenärer.
Lägenhetshotell Atlantica Princess får 8,6 av 10, baserat på 256 omdömen
Vill du veta vad du har att förvänta dig av Lägenhetshotell Atlantica Princess**** på semestern? Ta en titt på flera omdömen av Lägenhetshotell Atlantica Princess**** i Trianda /Trianta/ Ialyssos, lämnade av besökare. Dessutom kan du hitta 148 Semesterbilder i Lägenhetshotell Atlantica Princess**** på Zoover. Du kan se på 1 video av Lägenhetshotell Atlantica Princess****. Hittar du vad du söker? Se alla boenden i Grekland. Se alla övernattningsmöjligheter i Rhodos. Jämför Lägenhetshotell Atlantica Princess**** med andra boenden i Trianda /Trianta/ Ialyssos.
Vänligen vänta ett ögonblick...
Teckenstorlek: A A A

1,0
3,0
1,0
5,0

13.06.2011 Bo absolut inte i lägenheterna på detta hotell. Den sämsta standard jag någonsin upplevt!!

Fam. med äldre barn, Juni 2009
"Ett prisvärt hotell!"Översätta
Familjen Tufvesson
9,0

23.06.2009 Vi har haft en fantastiskt skön och avkopplande vecka på Atlantica prinsses! Vi var lite skeptiska till all inclusive men ville testa det en gång.Maten var omväxlande och god!Goda efterrätter.....Personalen var hjälpsamma och trevliga,hotellrummet var det rymligaste vi någonsin haft (med air condition). Det är stenstrand men när man kommit i havet är det sandbotten.Till middagen var männen tvungna att ha långbyxor.Detta hade inte fritidsresor upplyst om så vi fick leta byxor på stan....Gott om solstolar och parasoll vid poolen, man kunde komma och gå som man ville. Rekommenderas!

Familj, Juni 2008
Remco, Melenie, Din...
6,0
7,0

10.06.2008 Ett prima hotell, härlig mat. Tyvärr mycket engelskriktat. Vidare prima service.

Vänner
roger
5,0
10,0

26.05.2008 Utmärkt hotell när det gäller rummen, maten och vänligheten. Mycket vänlig personal, maten mycket omväxlande, minuspunkt, eftersom det är rätt litet är det begränsat med aktiviteter och den är nästan helt och hållet inriktad på barn, alltså ingen fotboll eller volleyboll etc. Det är väl lämpat för familjer med barn och se upp med att det är mycket på engelska. Har inte haft några problem med de engelska turisterna.

Med partner, April 2008
Ensie
9,0

08.05.2008 Fantastiskt hotell, vänliga människor. Rummen är rymliga och rena. Man behöver inte ha tråkigt för aktivitetsteamet gör tillräckligt för gammal som ung. För små barn finns det också en kul lekplats osv. Maten är mycket varierad och mycket god. Så vi har haft en mycket lyckad semester på Atlantic Princess. Omgivningen tyckte jag var lite mindre fin, stranden är inte (än) ren. Det var lugnt nu, men på sommaren kan jag tänka mig att det är en trevlig plats. Att gå till staden Rhodos är för långt. Men har inte provat. Taxin kostar 10 euros.

Med partner
Mathias en Elise
8,0

11.09.2007 Supertrevligt och bra hotell. Mycket väl omskött. Det finns en mycket utförlig buffé och maten är mycket härlig! Rummen är vackra och stora. Personalen är mycket vänlig. Vi har haft en fantastisk semester där!

Med partner
th bergema
10,0

10.09.2007 Vi var här från 30 augusti till 9 september. Vi trivdes mycket bra. Säkert att rekommendera för följande gästerna. Men det finns alltid människor som har något att gnälla. Försök någon gång att inte vara så negativ, men positiv. Dom gör allihop sitt allra bästa för att alla ska trivas.

Med partner, Sep. 2007
katleen en reginald
8,0

08.09.2007 Baksidan av hotellet, vid havet, är ovårdad! Hotellet själv är okej! Vackra rum, härlig mat (men nästan inga grekiska specialiteter)! Simbassängen är bestämd för lite i säsongens rusningstid! Nu var det bättre eftersom det inte fanns så mycket folk numera i september! Vid hotellet finns inget att uppleva! Men för € 9 är man i Rhodos-stad! Med bussen (i andra gatan faktiskt) för € 1,80 till Rhodos-stad! Ett trevligt hotell men inte för två gånger! Katrien, Jetairvärdinnan är faktiskt supervänlig!

Zoover länk på din hemsida

Klicka här för alla Zoover gadgets möjligheter

Poll

I genomsnitt hur många glas alkohol dricker du varje dag under din semester?

Är du ägaren?

Zoover erbjuder ägaren olika val och möjligheter.För mer information klicka här