Omdömen Camping Nordso***

Nordso***
48 Omdömen
Omdömen Camping Nordso***
Tingodden 3, DK-6960, Hvide Sande

Vill du undvika besvikelser på din semester i CampingNordso***? Så titta på yttrandena från Camping Nordso*** i Hvide Sande skrivna av andra resenärer.
Camping Nordso får 7,5 av 10, baserat på 48 omdömen
Vill du veta vad du har att förvänta dig av Camping Nordso*** på semestern? Ta en titt på flera omdömen av Camping Nordso*** i Hvide Sande, lämnade av besökare. Dessutom kan du hitta 45 Semesterbilder i Camping Nordso*** på Zoover. Du kan se på 1 video av Camping Nordso***. Hittar du vad du söker? Se alla boenden i Danmark. Se alla övernattningsmöjligheter i Jylland. Jämför Camping Nordso*** med andra boenden i Hvide Sande.
Vänligen vänta ett ögonblick...
Tyvärr finns det inga omdömen på svenska för Nordso***/Hvide Sande. Lägg till omdöme.

Har du besökt detta boendet?

Teckenstorlek: A A A

Fam. med yngre barn, Juli 2014
"Geweldige week"Översätta
Ron
9,0

28.07.2014 Nordsø is een mooie camping vlakbij het strand. Wij waren met een tent met 2 kleine kinderen (3 maanden en 4 jaar) en de ons toegewezen plaats was erg zanderig. Prima voor een caravan maar niet voor de tent. Toen we dit melden bij de receptie kregen we direct een andere plek met gras op hetzelfde veld. Er is niet veel schaduw maar met een parasol en een tarp was dit prima op te lossen en dat was best fijn bij 28 tot 32 graden. Schoon sanitair ook met baby- en familiekamers. We hebben twee keer gegeten op de camping en dat was prima voor een campingrestaurant. Vriendelijk personeel en leuke animatie voor de kinderen. Het zwembad is groot genoeg voor de camping en in ons geval bij de zomeraanbieding inbegrepen. In de winkel is elke dag vers brood maar voor de dagelijkse boodschappen kan je beter naar de Parallelvej in Hvide Sande (Eurospar of Aldi). Wel hebben ze er heerlijke (mega) ijshoorns.
Kortom een geweldige camping om met jonge kinderen een prima tijd door te brengen.

Med partner, Juni 2014
"Wohnmobilurlaub"Översätta
S.Tuttaß
7,0

24.06.2014 Wir hatten uns vorher im Internet den Platz ausgesucht. Und wir haben alles richtig gemacht. Sehr freundliches Personal, saubere Sanitäreinrichtung, alles da was man braucht. Der Strand ist der Hammer. Jetzt in der Vorsaison wenig Leute. Sicherlich ist im Umfeld nicht viel los, aber wer Ruhe sucht ist hier richtig. Stundenlange Wanderungen am Strand, unser Hund war genauso begeistert wie wir. Mit dem Fahrrad kann man über den gut ausgeschilderten Radweg die Umgebung erkunden. Der Ort Hvide Sande ist ca 7km entfernt. Ein hübscher kleiner Ort mit Hafen und gutem Frischfischangebot. Wir kommen bestimmt wieder.

Fam. med äldre barn, Aug. 2013
"Eenmalig"Översätta
renate-1976
5,0
7,0

25.10.2013 De camping oogt erg kaal,zwembad is maar tot 20:00 uur open,hier en daar mag er wel opgeknapt worden.De tegeltjes in het stoombad vielen naar beneden.Strand is top!Duin over en je bent op een schoon groot strand.Wij hadden voor de 3e keer een tent gehuurd van touroperator,deze was erg vies!Er werd meer over geklaagd.Bij aankomst moesten wij nog even 600 kronen betalen voor milieuheffing,onze nederlandse overburen hoefden dat niet!Dit was niet bekend bij ons,heb het gemeld bij touroperator en er niks meer over gehoord.Leuke camping voor kleine kinderen.Voor onze kinderen was het een tegenvaller,jammer,want je kijkt er toch naar uit.Verder vriendelijk personeel,verse broodjes maar dit was voor ons eenmalig...

Med partner, 2013
"Top vakantie gehad!"Översätta
Esther
10,0
8,0

10.08.2013 Camping op SUPER locatie!
Wij zaten met 2 personen in huisje voor 6 personen. 6 lijkt mij erg veel. Huisje was echt leuk, heel knus en gezellig!

Fam. med yngre barn, Aug. 2013
"Prima vertoeven op deze camping"Översätta
paul
8,0

14.08.2013 Prima camping met goede voorzieningen. Aardig, behulpzaam personeel!
De duin over en je bent aan zee..en als het ietwat frisser is, kan je naar het zwembad. Voor de tent zijn er geen schaduwplekken en je moet rekening houden met af en toe stevige wind. Mooi sanitairgebouw met aparte ruimte met afwasmachines, kookplaten, ovens en magnetrons. Goede wasruimte voor de vakantiewasjes. (hier kunnen sommige nederlandse campings nog wat van opsteken). In de winkel kan je verse broodje kopen 's ochtends. Voor de rest niet een ruim aanbod, maar op 5 km afstand spar en/of aldi. Na het bezoek aan Denemarken, Legoland en Nordso camping zijn we weer blij dat we niet naar Frankijk zijn gegaan, want we hebben ons hier anderhalve week perfect vermaakt en zin weer lekker opgeladen.

Fam. med yngre barn, Juli 2013
"Gemiddelde camping in alle opzichten"Översätta
anne72
6,0

28.07.2013 receptie: vriendelijk en behulpzaam, veel nl-personeel. zwembad 1xdgs toegang, gratis sauna/stoom en bubbelbad. letop, Denen (verwachten dat ook van toeristen!) douchen uitgebreid gezamelijk voor het zwemmen! restaurant: kebab is gefrituurde vleesreepjes met sla en frites, turkse pizza zijn dezelfde gefirtuurde reepjes op maispannekoek, gefrituurde kip, gefrituurde vissticks, gefrituurde ... alles in dezelfde2 frituurpannen. Camping: geen beschutting tegen wind en zon!! verouderd sanitair 2keer dgs ( bij drukte 3 keer dgs) schoonmaak. schimmels in alle voegen. wc-doortrek blijft vaak hangen,met alle viezigheid van dien.. zeer uitgebreide keuken met vaatwassers, ovens en magnetrons, vaccummachine, speciale viskeuken.

Fam. med yngre barn, Juli 2013
"Prima camping alleen erg saai"Översätta
Asher
4,0
10,0

11.08.2013 Dit is een prima camping alleen is er niet erg veel te beleven voor gezinnen met kinderen zowel op de camping als in de directe omgeving. Legoland en andere uitjes liggen gemiddeld op 1 1/2 uur rijden van de camping. Het personeel was top erg vriendelijke mensen ook van het animatieteam deden ze elke dag weer hun uiterste best om onze kids te vermaken.

"Bij-camping?"Översätta
meneer Tolsma
8,0

30.07.2013 Als het huisje op Nordso camping had gestaan was het super geweest. Helaas stond het huisje 1,5 km verderop (wat niet goed aangegeven was op de site van Vrij Uit). We moesten de kinderen elke keer naar het zwembad en de animatie rijden. Het was te ver voor ze om er alleen naar toe te moeten lopen en een fiets huren was veeeeel te duur.

Fam. med yngre barn, Maj 2013
"Leuke camping met prima zwembad"Översätta
kim
3,0

27.05.2013 Leuke camping met prima zwembad pal achter de duinen.Wij hadden via touroperator een bepaald type huisje geboekt die bij aankomst op 1,5 km van de camping op een andere camping lag.Gelukkig kregen we een "gratis upgrade", zodat we uiteindelijk precies achter de receptie zaten. Nederlandstalige receptie is altijd handig, mijn Deens is niet zo best. :-)
Leuk zwembad met stoomcabine, sauna en diverse glijbanen.
Restaurant is alleen in het weekend open en verkoopt alleen friet en kipnuggets..
Huisje was prima, maar veel te klein voor 5 personen. Er zijn 2 slaapplaatsen op de vide, maar daar kom je via een steile trap en er zijn geen gordijnen. Niet handig dus voor onze kids van 8 en 6. Zij sliepen dus maar in de woonkamer. Badkamer stelt niet veel voor. Douche is na 5 minuten koud, komt door de boiler.
Keuken is voorzien van het benodigde keukengerei, zelfs een oven en tosti-apparaat!
Legoland is op 5 kwartier rijden, maar zeker een bezoek waard.
Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Fam. med yngre barn, Juli 2012
"Mooi gelegen en rustige camping"Översätta
Gunter

16.08.2012 Zeer mooie ligging: direct achter de duinen
Propere camping met proper sanitair (aparte "badkamertjes") en een gemeenschappelijke ruimte met meerdere afwasbakken, meerdere ovens, meerdere elektr. kookfornuizen, microgolfovens, waterkoker, ...
Nadeel: nogal weinig leven op de camping
Leuk zwembad met glijbanen voor de kids

1 2 3 4 5 nästa

Zoover länk på din hemsida

Klicka här för alla Zoover gadgets möjligheter

Poll

I genomsnitt hur många glas alkohol dricker du varje dag under din semester?

Är du ägaren?

Zoover erbjuder ägaren olika val och möjligheter.För mer information klicka här