Omdömen Hotell Sport Soldeu****

Sport Soldeu****
11 Omdömen
Omdömen Hotell Sport Soldeu****
Carretera General, s/n, AD100, Soldeu

Vill du undvika besvikelser på din semester i HotellSport Soldeu****? Så titta på yttrandena från Hotell Sport Soldeu**** i Soldeu skrivna av andra resenärer.
Hotell Sport Soldeu får 9,0 av 10, baserat på 11 omdömen
Vill du veta vad du har att förvänta dig av Hotell Sport Soldeu**** på semestern? Ta en titt på flera omdömen av Hotell Sport Soldeu**** i Soldeu, lämnade av besökare. Dessutom kan du hitta 24 Semesterbilder i Hotell Sport Soldeu**** på Zoover. Hittar du vad du söker? Se alla boenden i Andorra. Se alla övernattningsmöjligheter i Andorra. Jämför Hotell Sport Soldeu**** med andra boenden i Soldeu.
Vänligen vänta ett ögonblick...
Tyvärr finns det inga omdömen på svenska för Sport Soldeu****/Soldeu. Lägg till omdöme.

Har du besökt detta boendet?

Teckenstorlek: A A A

Fam. med yngre barn, Juli 2011
"Ons hart verloren"Översätta
zema
10,0

28.09.2011 is reeds al de 4de maal dat we er zijn geweest, het is echt een aanrader,vriendelijk tot en met,kids gingen zelfs in kidsclub waar ze anders niet zo zot van zijn,er kan niets slechts worden gezegd,1 ding weten we zeker,WIJ KOMEN DAAR NOG TERUG.

Fam. med yngre barn, Aug. 2009
"Fantastich hotel"Översätta
Monique Spitters
10,0

31.08.2009 Sorthotel Soldeu is een fantastisch hotel. Zeer vriendelijk personeel en het eten is ook geweldig. We hebben enorm genoten

Vänner, Okt. 2008
"Heerlijke plek"Översätta
kozakje
8,0

21.10.2010 Wij waren hier in oktober, dus in de zeer rustige tijd. Dat was heerlijk. Mooie kamers, goed eten. Het vlees en de vis werd klaargemaakt waar je bij stond. Verder in buffetvorm met veel keus.
Er is een buitenzwembad, dat was in oktober natuurlijk te koud en dus gesloten, maar in de zomer zal dat prettig zijn.
In de omgeving veel goed bewegwijzerde wandelmogelijkheden.

Rest ensam, Sep. 2008
"Goed hotel"Översätta
van Ockenburg
6,0

22.09.2008 Mijn kamer aan de achterzijde van het hotel op de 6e verd. was goed, maar het uitzicht slecht!!!!
Keek op een bouwlocatie!! met werkzaamheden.

Familj
"De moeite waard..."Översätta
vdb
9,0

21.08.2008 We zijn deze zomer in het hotel geweest, we waren er 3 jaar geleden ook,eindelijk heb ik maar 1 minpunt en dat is de parkeergelegenheid bij het hotel.
Anders de pluspunten:
kindvriendelijk
personeel enorm vriendelijk
eten uitstekend
rustig
verzorgd
enz...

Echt een ideale vakantie voor ons.

Med partner, Mars 2008
"Zeer goed hotel"Översätta
van den berg
9,0

06.01.2009 zeer fijn hotel met goede bediening mooie kamers en geweldig eten elke dag weer

Gruppresa, Sep. 2007
G.Sch.
9,0

10.10.2007 Ich verbrachte 3 Tage Ende September im Sporthotel. Der Eindruck war sehr gut. Freundlicher Service, nette und saubere Zimmer, gute und abwechslungsreiche Verpflegung. Zimmer zur Straßenseite vielleicht etwas ruhegestört. Sehr angenehm der unterirdische Zugang zum Wellnessbereich. Ideal für Urlauber ab 40 Jahre, im Winter auch für Jüngere. Das Unterhaltungsangebot könnte noch verbessert werden. In Soldeu ist abends im September nichts los. Für Wanderer sehr schöne Gegend.

Med partner, Mars 2007
Arianda en Jurriën ...
10,0

18.03.2007 Wij hebben een heerlijke week gehad in Sporthotel Soldeu. De ligging is perfect, de service is prima en het eten was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

Nance
7,0
8,0

17.07.2004 Groot verzorgd hotel! Voor mensen die graag wandelen.Verzorgde en uitgebreide buffeten.
Ik was daar eind juni. Wisselvalig weer moet je erbij nemen je zit tenslotte in de bergen.

1 2 nästa

Zoover länk på din hemsida

Klicka här för alla Zoover gadgets möjligheter

Poll

I genomsnitt hur många glas alkohol dricker du varje dag under din semester?

Är du ägaren?

Zoover erbjuder ägaren olika val och möjligheter.För mer information klicka här